contact
- MOTORCYCLE
- FRONT END MOTORCYCLE
- UPHOLSTERY
- METAL WORK
- BAGS PURSE WALET
- WELDS REPAIR
- GAS TANK
- FENDERS
- MOTO LEATHER ITEMS
- MOTO SEATS
- 1CONTACT
- upholstery
marți, 31 mai 2011
Manual tube bender
I need a pipe-tube bender to fabricate stuff-, frames, crash bar, handlebars and other things.
model made by me is a copy of this -
http://www.youtube.com/watch?v=ayPD5s4uiXM
a superior model with "gear lever" as seen in the clip. It is very eficient!
Să pot să-mi fabric cadre, ghidoane, crash baruri, etc, am nevoie de o mașină de roluit țeava. Modelul fabricat de mine e copiat după acesta: http://www.youtube.com/watch?v=ayPD5s4uiXM, un model mai avansat cu "schimbător de viteze" precum se vede și în clip. Un model foarte eficient.
duminică, 8 mai 2011
My signature on a Jet Helmet
yin &yang sub piele |
șa de IJ îmbrăcată în piele, cusătură manuală cu șnur tăit din aceeași piele |
rezervor de MZ căruia i s-a tăiat canul central și s-a construit altul, se poate vedea montat în postarea "evacuare de inox", bușonul e din inox |
Full Fuck - indicator nivel de benzină |
marți, 19 aprilie 2011
Leather notebook bag
separeul pentru laptop prin strângerea șnurului se face o asigurare mai bună a compartimentului |
Etichete:
BAGS PURSE WALET,
LEATHER WORK
luni, 18 aprilie 2011
Evacuare inox
În perioada când nu am avut acces la o mașină de roluit țeavă, am decis să-mi confecționez eu evacuarea completă. Țin să-l mentionez aici pe un tovarăș fără de care și azi umblam cu evacuările de CZ, toată țeava de inox de care a fost nevoie la confecționarea acestei evacuări mi-a fost dată moaca, e vorba de Nica, un om, un caracter aparte, și nu doar din motivul că m-a ajutat cu multe piese aproape moaca...
Evacuarea care sună așa: http://www.youtube.com/user/mosu20071?feature=mhum
reisere-hand grip wood and brass ring
nefinisate - inele de inox |
duminică, 17 aprilie 2011
springer front end fork
Una din primele fabricații majore, Furcă Springer, o furcă clasică cu arcuri elicoidale, o scurtă prezentare:
Brațul fix al ansamblului direcție față este din țeavă de înaltă presiune Dn exter. 38 cu perete de 6mm, brațul mobil este din OL pătrat răsucit la rece, arborii sunt din OL plat de 15mm proiectați și frezați după cerințe. Capetele de pivotare din bară de oțel strunjită, cu Bucsi, rokkeri din OL plat de 15mm.
Caracteristici tehnice:
- lungime: 78cm (brațul fix)
- cursă călătorie arcuri: max. 12cm (reglabilă)
- rake -35 gr.
- trail aproape de 0 (ciclistică bună)
- puncte de pivotare bucsate atât la braț phi - braț mobil în rokkeri cât și la axurile de fixare a arcurilor în arborele intermediar (cel de mijloc)
- axuuri de pivotare ale arcurilor din OL tratat
- ax roată modificat, prelucrat dintr-un ax de roată spate de Dnepr.
Caracteristici tehnice:
- lungime: 78cm (brațul fix)
- cursă călătorie arcuri: max. 12cm (reglabilă)
- rake -35 gr.
- trail aproape de 0 (ciclistică bună)
- puncte de pivotare bucsate atât la braț phi - braț mobil în rokkeri cât și la axurile de fixare a arcurilor în arborele intermediar (cel de mijloc)
- axuuri de pivotare ale arcurilor din OL tratat
- ax roată modificat, prelucrat dintr-un ax de roată spate de Dnepr.
Etichete:
FRONT END MOTORCYCLE,
METAL WORK
sâmbătă, 16 aprilie 2011
Rookie
Până apuc să învăț cum trebuie, postez cum apuc...
Ca primă apariție în Blog am atașat două imagini a unei menghine din ani 1977, ridicată de la gropa de fier vechi, are nevoie de minim de reparație după care va fi gata de apucat tot ce-i dau în fălci.
Ca primă apariție în Blog am atașat două imagini a unei menghine din ani 1977, ridicată de la gropa de fier vechi, are nevoie de minim de reparație după care va fi gata de apucat tot ce-i dau în fălci.
prinderea s-a făcut cu prezon de 10 lemn- | fier pe butuc |
în dreapta imaginii menghina, în stânga, o foarfecă de tablă, o altă jucărie ce completează și se integrează bine în atelierul meu. |
butuc din lemn de fag cu diametru de 85 și înalt de 1.20m, un super banc de lucru |
Abonați-vă la:
Postări (Atom)