sâmbătă, 25 august 2012

my signature


Is laser engraving and is perfect, I am proud of my best friend (who made the drawing in corel) without which I would not have now, and I am proud of who created this sign (Kitty), also I am proud that this is my sign, it represents me. 





Este gravură laser, şi e perfectă, sunt mândru de prietenul meu cel mai bun (care a făcut desenul în Corel) fără de care nu aş fi avut ce am acum, şi sunt mândru de cel care a creat acest însemn (Kitty),  sunt mândru că acest semn mă reprezintă.

2 comentarii:

  1. Intradevar a iesit zuper ,ma bucur si eu de doua ori ca te-ai bucurat si ca te-am putut ajuta,my best friend.




    http://www.corel.com/corel/product/index.jsp?pid=prod4260069&cid=catalog20038&segid=5700006&storeKey=us&languageCode=en


    RăspundețiȘtergere