duminică, 27 mai 2012

zippo'ssss..... burn baby, burn!!

I found these two little Fucker... Sorry!- lighters. I was so excited that I flew on them. A few small touches, showed the rust cleaned, I put a stone from a normal lighter put gas in them (normal gas from gas station) with a syringe, pop pop and flames appearedI felt a feeling of relief... like when you're lost in the wilderness and you managed to light the fire
soo.... burn baby burn!










Am găsit azi acești doi micuți fuckers!... sorry, brichete (nu prea rimeaza în română), am fost atât de entuziasmat când le-am văzut încât am "ZBURAT" pe ele. După câteva mici retușuri, curățat rugina unde a fost cazul, am pus piatra de la o brichetă normală, am băgat benzina de pompa cu o seringă...pop-pop și a apărut flacăra.

Am fost cuprins de un sentiment de ușurare, la fel ca atunci când ești pierdut țn sălbăticie și ai reușit să aprinzi focul. Deși nu sunt fumător mă voi folosi pe deplin de ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu