joi, 6 octombrie 2011

Balamucul mezinei
































Copil sărac fiind nu mi-am permis achiziționarea unui Canon 17-50mm 1:2,8 și nici a unuia de 70-200mm, așa că din tolba cu jucăriile mele am folosit un prim fabricat de Carl Zeiss-Pancolar-ul de 50mm 1:1.8 și un 20mm 1:4 tot Carl Zeiss, flash Nissin, corp 20D de la Canon.
Îmi place să folosesc magia programului CS3-CS2...
Dacă aș fi avut subiecte de fotografiat cum au fost ei să mă tot duc la nunți, nu le-am cerut să stea într-o poziție anume fixă (lucru care-l detest), "hai mă zâmbește"! "FI  MAI RELAXAT" nu fii crispat-crispată ori știu eu ce alte fraze banale, aș scrie multe dar mă rabd, lumea e și așa împărțită între soare și pământ, și, e mai bine așa.
Sigur "Carl Zeiss" nu m-a dezamăgit nici după 30-40 ori câți ani o avea, sunt curios cine mai face poze la nunți cu obiective manuale care să le și iasa... mirarea mi-ar fi...
Deci și ca atare, din teatrul scurt prost regizat intitulat "BALAMUCUL MEZINEI" am dat la moară câteva imagini. De comentarii proaste abțineți-vă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu